Look - Stop Dreaming? No, thanks.

Hej!
Chyba rozpoznajecie mnie po tytule i powitaniu? Jak nie to tu ja, czyli nierozumiejąca nic kretynka (tak jest prościej żyć i ogólnie, więc mogę taką udawać ^^) Zuza xd
Zresetowałam net i jest ok, piszę normalnie bez SHIFT'a.
Nie mam ochoty robić opisu konka. Na oko zasługuje na 4, może 4+.
Zrobię może krótki opis, bez screenów.
Motyw - Fajny, ale widzę powtórzoną animkę. Nie wiem ile dać, może 7/10.
Ubrania dla dziewczyn - Takie sobie, czuję lekki klimat retro xd. CO?! 4000. sc. za. sukienkę. what. the. fuck? Ubrania są drogie. Bardzo drogie, prawie każde koło 600 sc. 6/10
*IN JOO HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED IN JO HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED ZOOOOOMBIIIIIIIIII ZOOOMBIIIIII*
Tło - Świetne, tanie i nie dla VIP (wg. mnie tła dla VIP to głupota) 10/10
Rzeczy - Takie sobie, trochę drogie. Znowu retro xd. 7/10
Animacje - Fajne, widzę podobieństwo do teledysku Taylor Swift - Blank Space. To stanie na koniu i auto xd. I znowu drożyzna x.x 8/10
Look (dziewczyny) - Całkiem całkiem. Jak na styl modów to jest świetny, dopasowany kolorystycznie i świetnie pasuje do wyglądu MovieStar. Mogę dać aż 10/10!
Wychodzi... eeee... #Zóliczy... Chyba 48/10, czyli rekordowe 5-! Ostatnimi czasy nie było tak dobrych konkursów! Jest naprawdę świetny! c:

 *ŁI KUD BI HIIIIIIIIIIIIIIROOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUS* (tja, Zuz śpiewa ;-; nie chcielibyście tego słuchać ;-;)
Look -

asdg8yivhucgtd7r6t5fry6vhucgt7df5ry6t8y9huidfh *.....* Kupiłam jak widać dsjkfjdskjdsfk *-*
Strasznie mi się podoba *-* (no wiem, nobel za skromność :3)
Jak zawsze, zapomniałam zdjąć pudru i rzęs x.x Nie ważne, nie są wliczone w koszty, można je dodać jeżeli się ma i chce.
Inne wersje kolorystyczne:
Najpierw 3 wersja była oryginałem, ale zamieniłam bo poprzednią (teraz oryginał) trzecią wersję kupiłam i tak wyszło xd.
Look jest tani jak na VIP'y (niestety im więcej osób pomaga; mają skarbonkę VIP więc szybciej im się zarabia)
1 wersja - Ładna, lecz coś mi tu nie pasuje o,o
2 wersja - Najjaśniejsza xd. Delikatna, dziewczęca.
3 wersja - Śliczna, najlepsza z tych wersji - początkowo przecież była oryginałem :D.
RZECZY:

Niby tanie "części" looka, a wychodzi ponad 2000 sc,.. ://.
KOLORY:

Strasznie przepraszam za kilka kolorów w jednej ramce, ale look robiłam wczoraj i nie zapisałam kolorów, a teraz nie pamiętam dokładnie ://.
Czarna ramka - Oryginał
Biała ramka - 1 wersja
Zielona ramka - 2 wersja
Żółta ramka - 3 wersja

Mam nadzieję że look i post się podobał :).
Komentujcie, dodawajcie reakcje, czy co tam chcecie c:

Ps. Chyba zrobię znowu Hot or Not, zgłaszajcie się w komkach (nie zapomnijcie dodać nicku xd)



3 komentarze:

  1. Anonimowy12/1/15 07:30

    JOŁA! XDD. Do Hota or Nota zgłaszać się czaaaaas! Zgłaszam się. Nick : Projektantka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu dla FIP ? CZEMUUUU !!!!!??!!
    ; ( JDNDKDOJDisifhJjjsiJsjsjsjajfksbwowheyxnxbDddJSJSK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zareklamujesz mojego bloga ?? ;D

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.