Pomagajmy!

Witam!
Dzisiaj post nie o MSP, o czymś o wiele ważniejszym.
Przed chwilą przeczytałam posta Zue na blogu Abieski, i postanowiłam też napisać o tym tutaj.
Chodzi o pomoc zwierzętom - wystarczy wejść na stronę www.pmiska.pl (kliknij, aby się przenieść) i kliknąć coś w stylu "Dorzuć trochę karmy do mojej miski". 70 wejść = ogromna pomoc.
Proszę, wchodźcie codziennie i klikajcie - może uratujecie jakiegoś zwierzaka? c:
Warto też napisać o tej akcji na MSP (w artbooku, na forum, pod koniec filmu, w opisie) albo swojej stronie, na swoim blogu.
_________________________________________________________________________________
Jak ktoś ma pretensje bądź chce pohejtować że niby kopiuję od Zue: Nie skopiowałam pomysłu na posta, tylko przekazałam dalej informację. Nawet jeśli, denerwowalibyście się za to że chcę pomóc zwierzętom? No chyba nie ;).
_________________________________________________________________________________


Pozdrawiam, Xczarna89
Nareszcie nowe logo x.x Całkiem mi się podoba c:.

2 komentarze:

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.