Hot or Not #2

Hej!
(znowu piszę posta 2/3 dni ;-;)
Dzisiaj nie miałam pisać, ale jednak piszę. Nie chciało mi się. Ale teraz mi się chce *u*.
Na samym początku dziękuję za aż 6 zgłoszeń, chyba jakiś rekord :3.
Przepraszam bardzo Klaudię_17 ale nie mogłam Cię znaleźć o,o Podaj nicki swoich naj, może przez nie Cię wyszukam jeżeli nadal chcesz być w Hot or Not.

Co do posta, to ocenię któryś z pierwszej strony looków. Każdą część ubioru ocenię od 0 do 10 (jeżeli jest łączona, np. kombinezon lub sukienkę oceniam razem, i jest 0-20). Ogólnie oceniam twarz, fryzurę, bluzkę, spodnie/spódnicę, dodatki i buty.
Pewnie wiecie, bo robiłam już taki post (1 część), ale jakieś może dwa, trzy miesiące temu.
Zaczynam od Projektanka09.

Twarz - Bardzo ładna. Nos i usta są często używane, ale te oczy już rzadziej - i przez to jest "efekt łał" c;. 10/10

Fryzura - Fajna, jedna z moich ulubionych. Kolor nie zbyt mi się podoba, ale tutaj pasuje idealnie. 10/10

Sukienka - Ocenię bolerko i sukienkę razem, bo wyglądają jak dwukolorowa sukienka. Opisać mogę jednym słowem (słowem?... XD):  dsfhyhuashudfshahfahshdas *-*. Świetnie połączone, pasuje idealnie do reszty looka! 20/20

Buty: Ładne, dobrze dopasowanie. 10/10

Dodatki: Nie zbyt pasuje tutaj ta spinka-serce. Nie pasuje kolorem, stylem może trochę. Nauszniki, rajstopy i szal to strzał w dziesiątkę! 8/10.

58/60 - Świetny wynik :3 Zabrakło dwóch punktów do maximum :D.


Teraz przyjrzę się lookowi Oliwia:)506.
Awwww *O* Cudooo *O*

Twarz: Bardzo mi się podoba. Nic dodać, nic ująć. 10/10

Włosy: Hehe, pamiętam że jak doszły był mega ultra pro elo szał na nie xD. Pasują kolorem i stylem. 10/10

Sukienka: Meeega *u* Kolor jest śliczny *u* Tak jak sukienka *u* (obrzydła mi ta minka już ;-;)
20/20

Buty: Idealnie dopasowane. Zwykłe ballerinki zawsze naj ^^. 10/10

Dodatki: Jest tak ok, ale lepiej by było gdyby było (masła maślanego.) tej kokardy na głowie. Nie do końca dopasowane są kolory naszyjnika - tylna (lel) kokarda jest w kolorze którego nigdzie w looku nie ma. Gdyby powtarzał się gdzieś indziej, w innych dodatkach było by trochę lepiej. 7/10


Zdobyłaś 57 punktów na 60 - świetny wynik!


Kolejną osobą jest SweetMoon.


Twarz: Nie widziałam nigdy takiej (no, nigdy oprócz na tobie xD), więc plus za oryginalność :3. Nie zbyt lubię te usta, ale na tej twarzy wyglądają fajnie :). 10/10

Włosy: Wydaje mi się, że czarne wyglądały by lepiej, ale jest tak ładnie :3 8/10

Sukienka: Ładna, dopasowana kolorystycznie. 19/20

Buty: Pozornie niedopasowane kolorem, lecz białe chyba niezbyt ładnie by tu wyglądały. Fason jest śliczny bardzo (aha? Śliczny bardzo. Tak. Dokładnie, brawo Zó). 10/10

Dodatki: Dużo, za dużooo. Wyrzuciłabym ten duży kolczyk, i wiśniowy tatuaż. Ogólnie to fajnie :) 7/10

54/60 - Tak trzymaj! ^^

Teraz czas na Kathey (*-* wow [bez tego nawiasu jak coś xd]).


Twarz: Piękna *w*. 10/10

Włosy: Ładne, uwielbiam kolorowe włosy, jak kiedyś wspominałam - zwłaszcza niebieskie. Look jest szary, więc są takim kolorowym akcentem w looku. Fryzura (w sensie ukształtowania włosów) jest #ślicznabardzo. 10/10

Bluzka: Podstawowa, w kolorze szarym. Ładnie pasuje do looka. 10/10

Spodnie: Mam takie same na sobie, tylko inny kolor XDD. Ogólnie są mega ^^. Fajne są połączenia jednego koloru w dwóch odcieniach, szczególnie przy szarym ;3. 10/10
____
Omajgad, słucham Blackout prawie na fulla. Kocham tą piosenkę, ale jest darcie ryja + ryje mózg xD.
____

Buty: Zwykłe ballerinki. Pasują idealnie :3. 10/10

Dodatki: Opaska i szelki dopełniają look. 10/10

60/60, tak jak myślałam XD.

Teraz ocenię jakiegoś looka Lady Lexy (dopisała mi w poście [mam tu listę uczestników na dole, potem usuwam]).
Co do... Co to to z tyłu?
A, już wiem. Rajstopy masz z unikatowej sukienki, i ona wystaje. Nie ważne xd.

Twarz: Zawsze mi się bardzo podobała. Jak tak patrzę dokładniej, to mamy chyba takie same, tylko inne kolory wszystkiego. 10/10

Włosy: Takje kafaiii *-* Idealnie pasują do looka :). 10/10

Sukienka: Śliczny njebjeskiii, i śliczna sukjeeenkaaa (to "brzmi" jakbym miała wadę wymowy ;-; W sumie to mam lekką wadę wymowy [prawie jakby jej nie było], no ale nie taką) 20/20

Buty: Zwykłe ballerinki, bardzo często używane i bardzo popularne co widać w ogóle, i widać po poście XD. 10/10

Dodatki: ZA DUŻO TEGOOOOO X_X Kokardka i kwiatek razem w prawie tym samym miejsu dziwnie wygląda, tatuaż 'MOM' nie pasuje do naszyjnika. Oprócz tego z dodatkami jest wszystko oki ;). 7/10

Wychodzi 57/60 - Było by maximum, lecz nadmiar szkodzi XD.

I tym kończę tego posta!
Zapraszam do zgłaszania się w komentarzach. Nie zapomnij, Klaudio_17 napisać mi nicku twojej najki/naj/chłopaka/dziewczyny - przez to mogę znaleźć twój profil (jak wspominałam wyżej nie mogłam Cię znaleźć :/), jeżeli nadal chcesz być w Hot or Not c;

Do napisania! ;)

Może dopiszę jeszcze siebie tu XD


15 komentarzy:

  1. Zgłaszam się, mój login na emespe to malinadunia. Najnowszy look poproszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupa post *-* Znów się zgłaszam. A co ?!
    Mam nowy luk więc moge xD

    ~ oliwia:)506 / Hanjaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorry za tą kupę ale pisze na fonie i ta `cudowna korekra` ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. No co ti ma być ?! ;-;
    Zupa - Super
    Kupę - Zupe

    X_x

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej Ojej Ojej *-*
    Oceniłaś look mojej najki, która mi takie ciuchy przysłała, ale to nic xD
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Znów się zgłaszam uhuh ^^ Bardzo podoba mi się ta seria, jest Błąmbofa *O*
    ~Mónęł

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodam, że nowy look prawdopodobnie pojawi się jutro <;

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy22/1/15 21:56

    WOW. MAM 58 punktów. Jej. Rzeczywiście te opaski słabo:/ Wreszcie udało mi się połączyć kolory, ale w tym looku , jak się spojrzy na skład , to naćkane;-;
    Projektantka9

    OdpowiedzUsuń
  8. A i oceń ten look z kokardą w kropki ! *-^

    Hanjaa / oliwia:)505

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy23/1/15 21:40

    Dziecko, nie umiesz oceniac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki odważny ANONIM ;-;

      Usuń
    2. Skoro tak hejcisz, kochany Anonimku, to może pora pomyśleć o włączeniu swojego konta, albo chociaż podpisaniu się?
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    3. Anonimie, błagam Cię, idź do apteki, kup maść na ból dupy i ogarnij się :).

      Usuń
  10. Poszukaj ewa farna fajna. Mam ją w <3 :3

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  11. Zó, ale Ty wiesz, że ja mam czasami nastroje na taki przepych XD

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.