Look - Dark Glamour

Hej!
Przepraszam za brak notek. Rozleniwiłam się (nie, to nie znaczy że nie chcę mi się pisać - tylko że zaczęłam więcej grać w TFM i ciągnie mnie żeby grać, a grając i pisząc zajmie mi to kilka godzin) trochę w sensie "blogowym", i nie pisałam postów przez prawie tydzień.
Przechodzę do posta.
Jest to look nie VIP, dosyć tani jak na ceny w sklepie MSP.
Oto on:
Bardzo mi się podoba *-* Kupię go gdy VIP mi się skończy (na razie chcę kupić jakiś look dla VIP).
Jak mówiłam, nie jest strasznie drogi.
RZECZY:
INNE WERSJE KOLORYSTYCZNE:
I wersja: Ładna. Zastanawiam się, czy nie kupić tej.
II wersja: Fajna, ale trochę gorsza od I wersji.
III wersja: Fe ;-; Nie wyszła. Look stracił to coś, to mró XD
KOLORY:
Biała ramka - oryginał
Żółta ramka - I wersja
Różowa ramka - II wersja
Czarna ramka - III wersja

I to koniec posta. Przepraszam że trochę krótszy niż zwykle, ale... Tak wyszło :'/.
Mam nadzieję że look się wam spodobał, jak i post. Przypominam o zgłoszeniach do 'Hot or Not #2"
Do napisania!

8 komentarzy:

  1. Anonimowy18/1/15 20:25

    Czy tylko ja mam wrażenie, że na tym blogu ostatnio są same looki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, nie zauważyłam. Ale być może masz rację. Mam teraz ferie, więc postaram się napisać inne posty niż Zó. ;)

      Usuń
    2. Nie wiem czemu ale czuję się obrażona ;-;

      Usuń
  2. Zawsze patrzę się ba to logo dłużej niż powinnam XDD
    Zgłaszam się do Hota or Nota ^^
    Polecisz bloga ? Jeśli tak, to napisz mi na MSP C;

    ~oliwa:)506 / Hankaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18/1/15 22:09

    Zgłaszam się do hota or nota.Fajny look.
    Projektantka9
    Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się z chęcią zgłaszam do "Hot or Not" :3 Mogę być nawet w trzeciej części, bo jak widać już sporo osób się zgłosiło xD
    Co do look`a chyba go nie kupię ( NIE MÓWIĘ ŻE JEST ZŁY XDD)
    ~Mónęł

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny look, i III wersja podoba mi się najbardziej.
    XD
    ZGŁASZAM SIĘ DO HOT OR NOT! ♥
    ~ Katheja ♥
    Jkbc, nick na MSP - Kathey

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się do HoN c:

    Nick - Klaudia_17. Szukaj mue. Mam 19 lv i jestem magikiem XD

    HA PINNNNNNNNN

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.