Ktoś mi ukradł konto na MSP! Co robić?

Heja! Tu Dell.
Dzisiaj post, który pomoże wielu osobom. Nie raz i nie dwa widziałam, że ktoś napisał 'ukradli mi konto'. Tsaa, ale jeśli sam dał hasło, to nic w tym nadzwyczajnego. Mimo wszystko chce odzyskać konto. Co zrobić? Czytaj dalej, to się dowiesz.
  • zmienili hasło
Na stronie startowej MSP klikamy 'Zapomniałeś hasła?'
Następnie w rubryki wpisujemy swoje dane:
Wyskakuje nam taka ⬇ informacja. Przyciskamy 'Ok'.
Po czym wchodzimy na swoją pocztę, którą podaliśmy i wchodzimy w wiadomość od zespołu MSP, w którym znajduje się nasze hasło.
  • zmienili email i hasło.
Tutaj już nie możemy odzyskać konta sposobem górnym. Tutaj trzeba stworzyć nowe konto na MSP, po czym wejść w Pomoc:
Następnie klikamy 'Mój użytkownik' i 'Zresetuj hasło'.
W tabelce wpisujemy login i stary email.
Po informacji, którą dostajemy po kliknięciu 'Ok' wchodzimy na pocztę podaną wyżej. Dostajemy nowe hasło. Jeśli chcemy to zmieniamy, jeśli nie chcemy to nie.
  • nie działają mi podane wyżej sposoby, miałam vipa
W takim wypadku musimy napisać do supportu MSP. Na stronie startowej klikamy 'Kontakt'
Przenosi nas na inną stronę, gdzie wpisujemy wszystko, co istotne.
- w kategorii wybieramy 'Inne'.
- w nazwie użytkownika dajemy swój nick
- w adresie email dajemy email, na który mają przysłać odpowiedź
- to samo co wyżej
- w pytaniu piszemy wszystko, co powinni wiedzieć moderatorzy, aby odzyskać konto. Radzę pisać tutaj oficjalnie, ze zwrotami grzecznościowymi itp.

Przykładowy email:
Witam.
Moje konto na MovieStarPlanet zostało ukradzione. Nie podawałam nikomu hasła/Podałam hasło komuś (komu). Nie mogę się zalogować, ponieważ osoba, która mi ukradła konto, zmieniła mi email. Jest jakiś sposób, aby odzyskać konto? Mogę wysłać potwierdzenie zakupu VIPa. 
Pozdrawiam
Lady Lexy

Możecie się tym kierować, ale nie kopiujcie. Lepiej napisać samemu, bo wszystko zależy od przypadku.



  • nie działają mi podane wyżej sposoby, nie miałam vipa
  • Nic nie da się w takim razie zrobić. Możesz tworzyć już nowe konto, przykro mi.


    Mam nadzieję, że przyda Wam się ten poradnik, instrukcja, cokolwiek.

    xx

    3 komentarze:

    1. Anonimowy21/2/16 13:05

      Fajny post, dobrze napisany. Myślę, że na pewno przyda się jakiemuś użytkownikowi.
      Pozdrawiam!:))

      OdpowiedzUsuń
    2. Super post!
      O wszystkim wiedziałam, ale komuś mogłaś tym pomóc :D
      Mojej koleżance zhakowali i usunęli konto z VIPem, napisała do supportu, zero reakcji.
      Napisała drugi raz, tyle że ze swoją mamą i były tam zmienione zdania np. "Konto MOJEJ CÓRKI zostało usunięte bez powodu" i co? Konto odzyskane ;-;

      ~Hanny <3
      'olwia:)506

      OdpowiedzUsuń
    3. Fajny post/fajny pomysł/fajny blog (;
      Zapraszam na mojego bloga: msppodkreske.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń

    Pamiętaj, że hejt ≠ krytyka.